reklama

Dialóg ženatého muža s milenkou.

On: Poď ku mne. Ona sa usmeje a pritúli k nemu On: Si úžasná. Ona: Aj ty. On: Budeš mať pozajtra voľno?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (53)

pokračovanie:

Ona: Pokúsim sa, mohla by som mať.

On: Budem veľmi rád.

Ona: Macík, už si niečo naznačoval svojej žene? Vieš, že...

On: Áno, áno, hneď sa s ňou vážne pozhováram, keď príde na to vhodná chvíľa.

Ona: Teším sa.

Túlia sa k sebe, v tom začujú štrngot kľúčov v zámke vo vchodových dverách. Strhnú sa a horúčkovito sa začnú obliekať a napravovať posteľ.

Ona: Veď si vravel že sa vráti až večer!

On: Tiež som si myslel.

Ona: Môj bože!

Manželka (s obrovským nadšením): Miláčíík. Prekvapenieee! Dnes máme výročie svadby!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

On: Do riti!

Ona: Schovám sa.

Zájde za roh skrine, oblieka si nohavice a On tiež. Vojde manželka. Otvorí dvere, zastane, vidí manžela, ako si oblieka košeľu.

Manželka: Čo si robil?

On: Prezliekal som sa, chcel som ísť ešte na jedno stretnutie, kvôli tým Kórejčanom.

Manželka: Aha. Ale, dúfam, že tam nemusíš.

Chcela som dnešný večer stráviť s tebou...

Smutne podíde k nemu a objíme ho.

On: Zruším to, aby sme mohli byť spolu.

Ona: Milujem ťa.

On: Aj ja teba, srdiečko.

Ona: Čoskoro budú mať ponuky dovoleniek na budúce leto. Kam pôjdeme?

On: Mohli by sme ísť na Sicíliu.

Manželka sa k nemu pritúli a ako stoja v objatí jeden druhého, spoza rohu skrine vyjde Ona, červená v tvári a skríkne:

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ona: Ty hajzel! Sľuboval si mi, že...

Manželka: Kto...?

On: Nie!

Manželka: Čo nie?

Ona: Ty sviňa! Povedal si mi, že si jej to už naznačil!

Manželka: Naznačil? Čoo?

On: Nič!Ona ho začne biť a manželka sa pridá, On ich odtrhne od tela.

Manželka: Hovor! Kto je táto žena?

Ona: Sľúbil si mi, že sa rozvedieš....

Manželka mu strelí za ucho.

On: Srdiečko, tak to nebolo...

Ona mu strelí druhú.

Ona: Ale bolo!

Manželka: Ako si mi toto mohol...

Manželka ho bije so slzami v očiach a Ona sa vedľa s plačom zosype na zem a vzlyká. Žena sa otočí na ňu.

Manželka: Ako dlho sa stretávate?

Ona: Asi štyri mesiace, odkedy...

Manželka: On vám povedal, že sa so mnou rozvedie?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ona: Sľúbil mi...

Manželka: Aj mne!

Ona: On mi povedal...

Manželka: Aj mne! Ale pri oltári!

Ona: ...že budeme...

Manželka: ..navždy spolu, obe naše matky nám svedčili!

Ona: Ja som mu verila...

Manželka: ..každé slovo! Ty kurevník!

Zdvihne ruku naňho, zastane, pozrie na ňu.

Manželka: Vypadnite z môjho bytu. Okamžite!

Ona sa pozviecha a s posmrkávaním odíde.

On: Ja ti to...

Manželka: Vysvetlíš, až keď sa vrátim.

On: Ale ja som ne....

Manželka: Máš, čo si chcel!

On: Prosím ťa...

Manželka: ..daj mi pokoj. Idem.

Odíde a silno zabuchne dvere. On chvíľu sedí pri posteli a potom odíde do kúpeľne.

Martin Sandtner

Martin Sandtner

Bloger 
  • Počet článkov:  15
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Opýtali sa ho: "Kto si?" a on im odpovedal: "Iba pútnik." "A kam putuješ?" "Kam ma cesty zavejú." Zasmiali sa: "Prečo ideš do neznáma, keď môžeš ostať tu?" "Práve preto.." Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyPoéziaNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu